Prowadzący
Trener kompetencji w biznesie
Trenerzy prowadzący zajęcia
Magdalena Falkowska
O mnie
Jestem trenerką biznesu, coachem, absolwentką pierwszej w Polsce Mistrzowskiej Szkoły Storytellingu Biznesowego. 26 lat przepracowałam w Telewizji Polskiej we Wrocławiu jako reporterka, prezenterka, szef redakcji i koordynator anten ogólnopolskich. Moje praktyczne doświadczenie medialne jest bazą do pracy z klientami w obszarze skutecznej autoprezentacji, wystąpień publicznych, storytellingu i komunikacji. Szczególnie interesuje mnie wykorzystanie opowieści w przywództwie, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy oraz w budowaniu marki.
Wykształcenie i ważniejsze szkolenia
Doświadczenie w realizacji kursów i szkoleń trenerskich
Szkolenia dla trenerów wewnętrznych z zakresu autoprezentacji, wystąpień publicznych, storytellingu.
Szkoła trenerów to dla mnie…
Miejsce, w którym nadałam swojemu doświadczeniu nowy, zawodowy wymiar i zmieniłam swoje życie. Chcąc uczyć innych weryfikujesz nie tylko swoją branżową wiedzę. Konfrontujesz się ze swoimi przekonaniami, wyobrażeniami na temat relacji, emocji, myślenia, działania. A kiedy poznasz i zrozumiesz te wszystkie zależności i zaczynasz z tego korzystać, wszystko się zmienia. I to z pewnością jest dobra zmiana.
Przemysław Kozak
O mnie
Jestem trenerem biznesu, konsultantem, psychologiem i właścicielem Pracowni Rozwoju. Od 2008 roku projektuję i pro-wadzę szkolenia dla biznesu, administracji publicznej oraz NGO, a od 12 lat zarządzam działalności biznesową. Obszary, w których się specjalizuję to tworzenie warunków do indywidualnego rozwoju, budowanie samouczących się organizacji i zespołów, wzmacnianie motywacji pracowników, komunikacja. Dodatkowe obszary zainteresowań trenerskich to ekonomia społeczna, procesy negocjacyjne, trudne sytuacje w obsłudze klienta.
Wykształcenie i ważniejsze szkolenia
Doświadczenie w realizacji kursów i szkoleń trenerskich
Blisko 1000 godzin szkoleniowych w ramach kursów trenerskich realizowanych dla klientów biznesowych oraz PARP, KAS, Ministerstwa Finansów. Kilkanaście edycji kursów trenerskich programu „SPADOCHRON”.
Szkoła trenerów to dla mnie…
Doświadczenie zmieniające życie, które z jednej strony pozwala rozwinąć w niezwykły sposób nowe kompetencje, z drugiej inaczej spojrzeć na życie zawodowe jak i osobiste. To proces, w którym obserwuję jak osoby zmieniają się, pokonuję własne bariery, zyskują nowe kompetencje.
Sławomir Prusakowski
O mnie
Jestem psychologiem, trenerem, nauczycielem akademickim, doradcą, trenerem biznesu. Przeprowadziłem ponad 14 000 godzin szkoleń w tym ponad 1400 godzin treningów interpersonalnych. Posiadam uprawnienia II stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego do prowadzenia treningów interpersonalnych. Jako Master Trener przeszkoliłem ponad 300 osób w kompetencjach trenerskich, w tym część jako uczestników autorskiej szkoły trenerów prowadzonej w ramach projektów unijnych. Współpracuje z wieloma organizacjami szkolącymi i Uniwersytetem SWPS.
Wykształcenie i ważniejsze szkolenia
Doświadczenie w realizacji kursów i szkoleń trenerskich
Szkoła trenerów to dla mnie…
Szkoła Trenerów do dla mnie okazja aby spotkać się z osobami które chcą przekazywać wiedzę w oparciu o podejście oparte na dowodach (EBA). To okazja aby przekazać to, co uważam za najważniejsze w pracy trenera, a wiec dbałość o relację z uczestnikami i szacunek dla każdego człowieka, z którym spotykamy się na naszej zawodowej ścieżce. Jest to także urzeczywistnienie idei, aby pracując cały czas robić to, co się lubi i dzięki temu nie pracować.
Tomasz Waleczko
O mnie
Jestem psychologiem, trenerem biznesu, trenerem umiejętności interpersonalnych II st. PTP, ewaluatorem, doradcą osobistym. Od 2005 organizuję i prowadzę szkolenia dla biznesu, oświaty, uczelni. Prowadzę Instytut Witelon badający efekty szkoleń, programów rozwojowych, tworzący narzędzia ewaluacyjne. Jako koordynator projektu wprowadzam do Polski szwajcarskie narzędzie BrainCore pozwalające na dostosowanie metod edukacyjnych do indywidualnych potrzeb umysłu ucznia w oparciu o dokonania neuronauki. Moim głównym celem pracy trenerskiej jest uruchomienie zmiany perspektywy uczestników i rozpoczęcie drogi w zmianie emocjonalnej, osobistej i budowanie kompetencji interpersonalnych umożliwiających dobrą współpracę, funkcjonowanie między ludźmi.
Wykształcenie i ważniejsze szkolenia
Doświadczenie w realizacji kursów i szkoleń trenerskich
Ok. 5000 godzin szkoleniowych w 25 Szkołach Trenerów Elżbiety Sołtys oraz 5 Biznesowych kursach trenerskich; Kil-kanaście mniejszych 2-3 dniowych warsztatów dla kadry naukowej, studentów, ekspertów, nauczycieli.
Szkoła trenerów to dla mnie…
Solidny warsztat pracy uczący charakterystyki organizacji, modeli, typów, struktur, funkcji itp., a z drugiej strony empatii, rozumienia ludzi, sposobów docierania i przekonywania. Nie bez znaczenia jest to, że szkoła zmienia też samego kursanta - pozwala analizować siebie, odkrywać swoje schematy i daje możliwości ich zmiany. Jednym słowem: poszerzony horyzont i impuls do działania, a przy okazji znalazłem swój zawód.