• Komunikacja w biznesie

    2 dni, 16 godzin dydaktycznych

    Cele szkolenia:

    • Rozumienie procesu komunikacji i praw nimi rządzących
    • Wzmocnienie precyzji przekazywanych komunikatów
    • Poznanie sposobów radzenia sobie z blokadami komunikacyjnymi
    • Rozwój umiejętności wykorzystania efektywnej komunikacji w budowaniu relacji biznesowych

    Korzyści

    • Znajomość podstawowych zasad komunikacji, w tym komunikacji w biznesie
    • Umiejętność wykorzystania aktywnego słuchania w pozyskiwaniu informacji i budowaniu relacji
    • Umiejętność praktycznego wykorzystania modelu Schulza von Thuna 
    • Radzenie sobie z blokadami komunikacyjnymi

    Zakres tematyczny

    • Proces komunikacji - jak przebiega i na czym polega
    • Zakłócenia komunikacyjne i ich konsekwencje
    • Bariery komunikacyjne i sposoby ich pokonywania
    • Aktywne słuchanie jako sposób pozyskiwania informacji i budowania relacji
    • Model komunikacji Schulza von Thuna i jego praktyczna aplikacja
    • Emocje i ich znaczenie w komunikacji
    • Komunikacja werbalna
    • Komunikacja pozawerbalna
    • Spójność komunikacji
    • Informacja zwrotna w komunikacji
All Posts
×